روز سوم سال تحصیلی،اولین روز آشنایی با هنرجویان عکاسی
 
پارسیس کامپیوتر
آنچه میدانیم یک قطره است،آنچه نمیدانیم یک اقیانوس،باسفربه دنیای پارسیس،جرعه ای بیشتر از اقیانوس علم بنوشیم

5 مهر ماه 1390

امروز اولین روز حضورم در کلاس رشته عکاسی پایه سوم بود،درس روتوش و ترمیم عکس و تایپ این کلاس با من بود،یعنی تمام دروس تخصصی شون در پایه سوم،3 روز در هفته شنبه،سه شنبه و چهارشنبه...

تازه رسیده بودم مدرسه،بچه ها سر صف بودند و مدیر در حال صحبت با اونها، پامو که گذاشتم توی دفتر همکارا با تعجب نگام کردند!!! تعجب کرده بودم و سوال برام پیش اومده بود ولی قبل از اینکه من بپرسم چی شده یکی از همکارا طاقت نیاورد و ازم پرسید،دیروز از بچه ها امتحان گرفتی؟؟؟!!! همه خندشون گرفت،خودم از خنده اونا خنده ام گرفته بود،لبخندی زدم و گفتم آره،بهشون گفته بودم زنگ اول هر جلسه از مباحث قبلی آزمون دارید... گفت خانم سمیعی سر صف اعلام کردند و ازم تقدیر کردند بخاطر این امر

یکی از همکارا قبل از مناشتباهی رفته بود سرکلاس سوم عکاسی و بچه ها با حس خاصی پرسیده بودند شما خانم نوابی هستید؟ قبل از اینکه برم سرکلاس اومد گفت چه کار کردی دختر؟؟؟!!! رفتم سرکلاس و یکی از بچه ها یه جوری ازم پرسید شما خانم نوابی هستید؟ گفتم بله و رفتم پای تخته و مثل همیشه قبل از اینکه حرفی بزنم،اسمم رو روی تخته نوشتم...

زنگ اول داشتم شرایط و مقررات کلاسم رو می گفتم که بچه ها مرتب سعی میکردند هر جور شده میون کلامم بپرند و هر جور شده نذارند به قسمت آزمون های هر جلسه برسم ، همین رفتارشون باعث شد همون روز اول را با عصبانیت و جدیت کامل شروع کنم...بعد از 15 دقیقه همه آروم شده بودند و فقط بهت زده نگا می کردند،حس عجیبی توی چشماشون بود احساس می کردم همشون دارند توی دلشون آرزو می کنند همین الان زمین دهن باز کنه و منو ببلعه...

زنگ اول معدل ها و دروس افتاده رو پرسیدم و گفتم فعلا طبق معدل گروه بندی تون می کنم و چون کلا 14 نفر بودند، 7 گروه 2 نفره تشکیل دادیم شامل یک سرگروه و یک عضو ...قرار بر این شد مطالب یک بار الی دو بار توسط من مطرح بشه و اگر هنوز عضوی مشکل داشت،سرگروه مربوطه وظیفه آموزش و رفع اشکال مطالب تدریس شده به تنها عضو گروهشون رو برعهده داشت،و اگر سرگروه نیز قادر به توضیح مجدد مطلب نبود،خود دوباره فقط برای همان گروه مطلب را بیان کنم...

زنگ دوم شروع به تدریس فتوشاپ کردم و با بچه ها قرار گذاشتم تا زمانی که کتابها نرسیده کلیات فتوشاپ رو با هم تموم کنیم و جزئیات و ریزه کاری ها رو بذاریم برای وقتی که کتاب اومد، چون تجربه بهم ثابت کرده بود در فتوشاپ تا زمانی که با تعداد خاصی ابزار آشنا نباشی کارهای تمیز و جالبی نمیتونی در بیاری و اصل روتوش هم چون با محیط فتوشاپ بود ابتدا باید یک دید کلی با محیط و ابزارهای اون پیدا می کردند...در همون ابتدا متوجه شدم  اینجا هم با "زبان" این بلای خانمان سوز روبرو هستم...امروز هم به درس و البته تمرین گذشت...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


وبلاگ آموزشی و تشریح عملکردهای سالانه
آخرین مطالب
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 1404
بازدید کل : 238000
تعداد مطالب : 222
تعداد نظرات : 164
تعداد آنلاین : 1



انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس